Direktlänk till inlägg 22 januari 2019

Jaha är det så här det känns

Av Patrik Andersson - 22 januari 2019 02:51

 Vad ska man skriva när man känner sig värdelös?. När man är en nolla i det stora som kallas världen? För det är så jag känner, jag är 30 + och staplar mig fram genom att knappt ha råd med hyra och mat.


Folk i min närhet tror att jag är har koll på livet men det är så fel det bara kan vara. Inte ens mina närmaste vänner vet hur jag känner eller hur jag mår på riktigt. Livet som borde kännas som ett enda stort äventyr känns som en stor börda. En börda som jag känner ibland är för stor för att orka med. Jag känner ofta att jag inte tillför något till detta samhället eller denna värld och det gör det väldigt svårt att orka fortsätta. Jag har varit singel i 9 år och jag har en liten lägenhet som jag inte sköter om för att jag inte anser att jag är värld något fint. Och skulle jag träffa en kvinna så vet jag att efter att ha sett hur jag bor så skulle hon tycka att jag inte är värd ansträngningen. Jag vet inte hur jag ska orka fortsätta igentligen, den ända anledningen till att jag fortfarande är kvar är för att jag vet att min syster skulle leta upp mig efter min död bara för att skälla ut mig.


Jag lever just nu bara för att jag vet att min syster inte skulle klara av att jag inte var kvar. Hade hon inte funnits hade jag inte funnits kvar på denna jord. Och jag börjar seriöst undra om det är värt att stanna kvar enbart pågrund av den anledningen...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards